Unicars er ny kongeblå partner og tilslutter sig Lyngby-projektet

Vi fortsætter stimen af gode partnernyheder, og i dag er det den lækre nyhed, at Unicars bliver ny partner i Lyngby Boldklub. Man kommer med stor sandsynlighed også til at lægge mærke til dem, da de kommer til at pryde frisen, der er lige under loungen på østsiden på stadion. Udover det har de allerede vist et stort engagement og iver efter at komme i gang med samarbejdet i Lyngby Boldklub, og vi glæder os til partnerskabet. Det samme gør man hos Unicars A/S, hvor adm. Direktør, Thomas Ølshøj, udtaler om det nyindgåede partnerskab:
“Det er med glæde, stort engagement og høje forventninger, at vi træder ind i et af de mest spændende sportsprojekter, der findes nord for København. Hele klubben og lidenskaben omkring Lyngby Boldklub er i en liga for sig selv, og da vi hos Unicars til dagligt stræber efter et DNA, som består i at være ambitiøse, personlige og effektive, ser vi en stor og uundgåelig synergi i samarbejdet. Vi glæder os til at være en aktiv del af netværket omkring Lyngby og på tribunerne til kampene.Vi ser frem til en stor sæson” lyder det fra adm. Direktør, Thomas Ølshøj.
Unicars A/S
Hos Unicars efterleves der til dagligt, på allerbedste vis, tre ”key-words”… De er ambitiøse, personlige og effektive. Unicars bestræber sig på at kunne levere branchens bedste service. Der arbejdes altid helhjertet med at opbygge og fastholde et langvarigt forhold til butikkens kunder, og de afholder sig fra kortsigtede løsninger.
Du kan både finde dem i Birkerød og Hillerød, hvor de leverer vi fuld service til din Opel eller Toyota (Birkerød). Deres værksteders arbejdspladser er bemandet med veluddannede og topmotiverede mekanikere, som råder over det sidste nye test- og arbejdsudstyr. Unicars er med andre ord, forberedt til at varetage alle slags opgaver.
I de seneste år er der investeret kraftigt i de mest moderne værkstedsfaciliteter, så de i dag har den højeste standard som konstant forbedres – også (og især) når det kommer til miljøansvar – de er nemlig ISO-14001 certificerede, hvilket man kan læse mere om her: http://www.unicars.dk/nyheder/2017/q4/unicars-er-miljoecertificerede
I disse tider lægges deres meget energi i opførelsen af et helt nyt bilhus på Rønnekrogen 1 i Hillerød, hvor bl.a. en masse nye arbejdsstationer vil være at finde, hvor el-biler i fremtiden vil blive kunne blive behandlet korrekt, hvor solceller vil pryde taget og hvor hele Opels brede modelprogram vil være at finde i det næsten 1.000kvm store showroom. Det nye bilhus står klar i 2019, og indtil da kan Unicars findes på Lokesvej 8, 3400 Hillerød og på Birkerød Kongevej 74, 3460 Birkerød.
I kan læse mere om Unicars ved at klikke her, hvor de er altid er klar på en snak over en kop kaffe eller andet.
Vil du følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her. Som noget nyt kan man købe sit sæsonkort som abonnement i år, hvilket gør, at man kan dele betalingen op i mindre bider.
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Læs også: Forlængelse med AH Marketing og 11 lokalpartnere
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-Spiller”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk