Truppen til pokalopgøret mod Nykøbing FC

Foto (c) fodboldbilleder.dk

I dag rejser til kongeblå tropper til Nakskov, når de skal spille 1. runde i Sydbank Pokalen mod Nykøbing FC. Kampen skal spilles på Nakskov Stadion, da Nykøbing FC’s normale bane ikke er klar endnu. Kampstart er kl. 18:00, og man vil også kunne se kampen direkte i tv på TV3 Sport. Lyngby-mandskabet kommer ind til aftenens opgør med en solid kampform, hvor de er ubesejret under den nye kongeblå cheftræner Mark Strudal. Nykøbing har fået en fornuftig start på sæsonen, hvor det er blevet til fire point i de to første kampe, hvor de senest slog Thisted FC med 2-0. Dermed er det to formstærke mandskaber, der tørner sammen, og vi kan se frem til en spændende kamp, hvor der skal jobbes hårdt igennem for avanchement.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Cheftræner Mark Strudal har udtaget følgende spillere til aftenens opgør, hvor Martin Ørnskov, Lasse Fosgaard og Kevin Tshiembe er blevet hjemme for at blive sparet. Emilio Simonsen døjer stadig med skade:
Truppen mod Nykøbing FC:
39. Karim El Haddouchi
48. Oliver Lund
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Vi har rundet 300 tilmeldte i “De Små Vikinger” – Kom og vær med
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-spiller”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.