Sammen for Lyngby – den nye trøje er landet!

Den nye sæson er lige rundt om hjørnet, når de Kongeblå åbner deres NordicBet Liga-kampagne mod Hvidovre IF på Lyngby Stadion. Når de kongeblå spillere løber på banen, så bliver det i en splinterny og lækker dragt fra Adidas, og vi er selv ret tosset med den, så det håber vi også, at I er.
Trøjen er lavet i et let og åndbart materiale fra Adidas, hvor der i denne sæson er et nyt og unikt mønster, som adskiller sig fra tidligere trøjer. Også udebanetrøjen og målmandstrøjen har fået et let penselstrøj, som giver dem et friskt udseende, der passer lige til sommervarmen.
For de kyndige vil man i løbet af sæsonen opleve, at De Kongeblå – som altid – spiller i blå trøjer, hvide shorts og blå strømper på hjemmebane. På udebane vil holdet veksle mellem et helt rødt sæt samt tredjesættet, bestående af den blå hjemmebanetrøje, blå shorts og blå sokker.
Trøjerne er til salg fra skrivende stund, hvor man kan købe dem online i vores shop, og der vil også være et begrænset antal til salg på stadion mod Hvidovre IF. Du kan sikre din Lyngby-trøje ved at klikke her.
Priserne for årets trøje er:
Hjemme- eller udebane trøje, voksen (u. tryk): 549 kr.
Hjemme- eller udebane trøje, voksen (m. tryk): 649 kr.
Hjemme- eller udebane trøje, barn (u. tryk): 449 kr.
Hjemme- eller udebane trøje, barn (m. tryk): 549 kr.

Køb din personlige Lyngby-trøje ved at klikke her

Ny abonnementsordning for sæsonkort
Som noget nyt er det nu muligt for at tegne sit sæsonkort på en abonnementsordning. Det gør, at man kan betale et fast, lavt, månedligt beløb og derved have adgang til hjemmekampene på Lyngby Stadion. Minimumsbindingen er 6 måneder.

Køb dit sæsonkort her.

Det vil naturligvis stadig være muligt at købe og betale sæsonkortet med et engangsbeløb. Se priserne for sæsonen 2018/19 nedenfor:

EngangsbeløbAbonnement**
Voksen, ståplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Studerende, ståplads600 kr.50 kr. pr. mdr.
Pensionist, ståplads600 kr.50 kr. pr. mdr.
Voksen, fast siddeplads1200 kr.100 kr. pr. mdr.
Studerende, fast siddeplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Pensionist, fast siddeplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Børn under 14 år – De Små VikingerGratis
Børn under 14 år – De Små Vikinger + fast siddeplads300 kr.25 kr. pr. mdr.

Du kan købe sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

*) Børn under 14 kan melde mig sig ind i den nye børneklub De Små Vikinger og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion, men skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal man købe sæsonkort.

**) Ved køb af abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: shop@lyngby-boldklub.dk

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i NordicBet Ligaen, DBU Pokalen og andre turneringer Lyngby Boldklub deltager i.

Du kan købe dit eget personlige sæde på Lyngby Stadion her.
De Kongeblå starter sæsonen ud mod Hvidovre IF på Lyngby Stadion søndag den 29. juli kl. 13:45. Der er åbnet op for billetsalget, hvor du kan sikre din billet fra bare 70 kr. her. Skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Ikke fornyede sæsonkortpladser er nu frie – Køb dit sæsonkort nu
Læs også: Lyngby Boldklub skriver med endnu et kongeblåt talent
Læs også: Emilio Simonsen forlænger aftale med Lyngby Boldklub
Læs også: Offensivt kongeblåt talent forlænger med Lyngby Boldklub
Læs også: Martin Ørnskov ny anfører for Lyngby Boldklub
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.