Flash Marketing bliver ny partner hos De Kongeblå

Vi fortsætter den gode stime af partnernyheder, hvor vi er glade for at kunne bringe nyheden om, at Flash Marketing bliver ny kongeblå partner i Lyngby Boldklub. De tilslutter sig dermed Lyngby-familien, og de hopper på vognen i forhold til det nye Lyngby-projekt, hvor vi skal have hele byen med, og vi skal være Sammen For Lyngby. Der skal derfor lyde et stort og varmt velkommen til Flash Marketing i Lyngby Boldklub.
Flash Marketing
Filosofien er simpel hos Flash. De arbejder hver dag med at tage ejerskab for en sublim behandling af en Flash kunde, som herefter munder ud i resultater over gennemsnittet. Hertil kommer modet til at udfordre deres kunder med nytænkning og visioner, for derved at opnå de allerbedste resultater i branchen.

AdWords er en deres store lidenskaber og er et taknemligt værktøj, da dokumentation over for deres kunder er et must! De har endvidere vundet en Google Partner konkurrence for bedste Partner Case. De analyserer & afdækker de søgeord, som jeres potentielle kunder reelt set søger på og bruger disse som udgangspunkt i den videre markedsføring. Med udgangspunkt i jeres forretning opbygger de sammen en ny identitet eller relancering af jeres nuværende brand. De elsker WordPress og de integrationer, der kan implementeres i systemet.

Via en effektiv og transparent rapportering samt løbende sparring med deres kunder, opbygger de et solidt fundament for deres fremtidige markedsføring samt et stærkt samarbejde.

Vil du vide mere, så kan du læse mere om og kontakte Flash Marketing ved at klikke her.
De Kongeblå spiller sæsonens første topkamp, når Silkeborg IF gæster Lyngby Stadion søndag den 5. august kl. 13:45. Der er åbnet op for billetsalget, hvor du kan sikre din billet fra bare 70 kr. her. Skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-Spiller”
Læs også: Tamigo bliver ny kongeblå partner
Læs også: To partnere mere forlænger og tilslutter sig det nye Lyngby-projekt
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk