Få to timers gratis øl+pølser samt billet til Hvidovre-kampen fra 50 kroner

Der er snart kun en uge til sæsonstart, hvor vi starter hjemme på Lyngby Stadion søndag den 29. juli kl. 13:45 mod Hvidovre IF. Drengene knokler stenhårdt for at være topklar, når vi starter, men der bliver også arbejdet derudaf i den kommercielle afdeling, hvor vi kan tilbyde et lækkert tilbud til Hvidovre-kampen, som også vil kunne sikre gratis adgang til alle Lyngby Boldklubs udebanekampe!
Vi kan nemlig i samarbejde med NordicBet levere et rigtig brandtilbud, hvor man kan få to timers gratis øl og pølser samt billet til hjemmekampen mod Hvidovre IF søndag den 29. juli, hvilket vil foregå i tidsrummet 11:45-13:45. For at kunne få dette skal man spille minimum for 50 kr. hos NordicBet, hvor man kan tilmelde sig kampagnen her: https://kampagner.nordicbet.dk/nordicbetliga/da/
Man skal huske at tilmelde sig, inden man sætter sit minimum 50 kroners spil på NordicBet. Som en bonus vil man også få gratis adgang til alle Lyngby Boldklubs udebanekampe, og der udloddes 4 sæsonkort til Lyngby Boldklub til alle, der deltager. Én heldig fan fra klubben med flest deltagere vil vinde 2 VIP-billetter til Old Trafford, så der er rig mulighed for at vinde lækre præmier!

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Advodan og Meny Kaffe forlænger partnerskaber med Lyngby Boldklub
Læs også: Your Business forlænger succesrigt partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Naturligt lokalt samarbejde mellem Lyngby Boldklub og CPHbusiness
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.