Advodan og Meny Kaffe forlænger partnerskaber med Lyngby Boldklub

Selvom den danske sommer brager derudaf, så ligges der ikke på den lade side i Lyngby Boldklub, hvor vi kan bringe den skønne nyhed, at både Advodan advokater og Meny Kaffe har valgt at forlænge deres partnerskaber med Lyngby Boldklub. De er dermed med på den nye Lyngby-fortælling, og vi glæder os til det fortsatte samarbejde, hvor vi er sammen for Lyngby. I kan læse mere om partnerne nedenunder.
Advodan
I ADVODAN arbejder de lokalt, og det betyder, at din ADVODAN advokat har et omfattende lokalkendskab og tæt kontakt til mennesker og virksomheder i dit nærområde. Deres advokater kender deres by indefra, og de kender dine lokale udfordringer. Bag hver eneste ADVODAN advokat arbejder et landsdækkende netværk af 325 medarbejdere, hvoraf ca. 125 er jurister, der er med at kanalisere relevant viden og erfaring ud til alle i kæden. Udover det er de Danmarks største advokatkæde med i alt 23 kontorer fordelt i hele landet.
ADVODAN advokater er altid løsningsorienteret, og med netværket som fundament kan de kombinere lokal indsigt og nærhed med full-service ydelser. Det giver dig direkte adgang til juridisk rådgivning fra vores advokater på højeste niveau.
I kan læse mere om Advodan advokater ved at klikke lige her.
I finder Advodan advokater på LinkedIn her.
Meny Kaffe
Kaffe altid været Meny Kaffes speciale, men for at imødekomme deres kunders behov for en lettere hverdag, har de igennem de sidste 10 år udvidet deres sortiment til også at omfatte et bredt udvalg indenfor søde sager, te og andre varme drikke samt tilbehør og kolde drikke, maskinløsninger af forskellig art, engangsartikler, alt til borddækning, hygiejneartikler og rengøringsartikler.
Produktsortimentet omfatter i dag over 2.500 varenumre, hvor kvaliteten altid er i højsædet, hvad enten der er tale om kaffe og te, maskinløsninger, rengøringsartikler eller serviceniveau.
Med 16 forhandlere, fordelt i hele Danmark, vil du altid opleve at du har en af deres forhandlere tæt på. Løber du en dag tør for eksempelvis kaffe, lægger de gerne vejen forbi, så jeres hverdag kan forløbe som den skal. De ved nemlig, hvor vigtigt det er altid at kunne tilbyde kunderne en god kop kaffe – det er trods alt ofte med den gode kop kaffe, at et nyt og godt samarbejde begynder.
I kan læse mere om Meny Kaffe og deres mange produkter her.
I kan finde Meny Kaffe på LinkedIn her.
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Your Business forlænger succesrigt partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Naturligt lokalt samarbejde mellem Lyngby Boldklub og CPHbusiness
Læs også: Lyngby Boldklub og Danske Spil forlænger partnerskab
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.