Brandrup og Lyngby går hver til sit

Jeppe Brandrup er en ægte Lyngby-mand. Det svar vil man få 9 ud af 10 gange, hvis man spørger i vores kongeblå område. Efter mere end 200 kampe i Den Kongeblå trøje takker Jeppe Brandrup af som Lyngby-spiller. Jeppe Brandrup har været klubbens faste højre back gennem tæt på et årti. Han spillede før Lyngby i Randers, og før det på ungdomshold i KB samt kort på FCKs førstehold. Lyngby Boldklub hylder Jeppe Brandrup for hans sidste runde med De Kongeblå.

Sportsdirektør Birger Jørgensen har store roser til overs for Brandrup:

Vi skylder Jeppe den største Lyngby-tak, vi kan finde frem. Han har været firmaets mand gennem rigtig mange år, og uanset at vi stopper her, så vil Jeppe blive husket mange år frem i klubben. Både for den behagelige mand og ven uden for banen samt en teknisk højre back i særklasse. Jeppe Brandrup har været en stor del af Lyngby Boldklub og en kulturbærer i de sidste ni år. Vi ønsker Jeppe al held og lykke fremover.

Jeppe Brandrup har været glad for sin tid i Lyngby og havde dette at tilføje:

Det er en vemodig dag. Det har været mit livs sværeste beslutning at stoppe i Lyngby Boldklub. Jeg har nydt hver eneste dag de sidste ni år. Ikke kun sportsligt, men også at være i huset, og jeg vil lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke havde håbet at slutte min karriere i Lyngby. Jeg vil sige tusind tak for den støtte, som jeg altid har kunnet mærke fra lægterne, både i med- og modgang. Det har været en stor fornøjelse at forsvare de kongeblå farver.