VIDEO – Tenniscifre og flot comeback af de yngste talenter

Både U14 og U13 spillede mod Farum BK denne weekend, og det blev nogle herlige kampe for De Kongeblå. I kan læse mere om kampene nedenfor, og I kan se alle målene i ovenstående video.
Sylvest-show i flot comeback for U14
U14-tropperne var draget nordpå for at spille mod Farum BK, og de kongeblå drenge lagde dårligt ud i kampen, hvor hjemmeholdet var bedst. Det gjorde også at de var foran 2-0 helt fortjent indtil kort før pausen. Her startede Oliver Sylvest med at trylle, og han scorede tre mål, så Lyngby-holdet kunne gå til pause foran med en. Anden halvleg var en helt lige affære, som blev krydret med et fjerde og rigtig flot mål af Mr. Sylvest. En flot kamp af både holdet og i særdeleshed Oliver Sylvest.

I næste kamp lørdag de 23. juni kl 13:00 venter FCK på hjemmebane, og det er også sæsonens sidste kamp for U14.

U14: Farum BK – Lyngby Boldklub 2-4 (2-3)
2-1: Oliver Sylvest
2-2: Oliver Sylvest
2-3: Oliver Sylvest
2-4: Oliver Sylvest

Målfest hos U13!
U13 skulle lørdag tage imod Farum BK på banerne ved Lyngby Stadion, og de unge drenge spillede en rigtig flot kamp, og fik sat mange flotte angreb op. Det resulterede i hele seks skønne mål, som både blev scoret via flotte kombinationer, men også via gode individuelle præstationer. Derudover så forsvarede holdet sig på fornem vis og afholdte Farum fra de helt store chancer. Dermed kunne de unge talenter rækker hænderne i vejret, da kampen blev fløjtet af og glæde sig over en fortjent 6-0-sejr.

I sæsonens sidste kamp for U13 venter Brøndby IF på udebane, og den kamp bliver spillet på lørdag den 23. juni kl. 13:00.

U13: Lyngby Boldklub – Farum BK 6-0
1-0 Emil Thor
2-0 Emil Thor
3-0 Mikel Gogorza
4-0 Mads Beyer
5-0 Mikel Gogorza
6-0 Mikel Gogorza

Læs også: Sæsonkortsalget er åbent! Sammen for Lyngby
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Læs også: Kampprogram fastlagt – Lyngby starter hjemme i lokalopgør mod Hvidovre
Læs også: Opstartsprogrammet er klar – Se det her
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.