Mikkel Marker stopper i Lyngby Boldklub

Mikkel Marker, der på førsteholdet har fungeret som assistenttræner med ansvar for den fysiske træning, stopper i Lyngby Boldklub.
Lyngby Boldklub siger nu farvel til assistenttræner Mikkel Marker, der stopper hos De Kongeblå. Parterne er blevet enige om ikke at fortsætte samarbejdet.
”Mikkel Marker har været hos os i tre gode år, og satte fra starten barren højt i forhold til den professionelle hverdag her i klubben, specielt omkring de fysiske aspekter og levestilen som professionel fodboldspiller. Han er dygtig og hårdtarbejdende, og så er Marker en vindertype, der vil lykkes med sine ting. Han har udført et godt og professionelt stykke arbejde, som har rykket os” fortæller Birger Jørgensen og fortsætter:
”Det har været tre rigtigt gode år, hvor vi har flyttet os meget og lært rigtig meget af hinanden. Mikkel er kommet tættere på og har udviklet sig meget på det fodboldmæssige, og vi er som klub blevet langt klogere og bedre rustede på det fysiske træningsområde. Mikkel er en dygtig fysisk træner, og med hans kompetencer ser vi ham uden tvivl i fodboldmiljøet, også fremover. Vi ønsker Mikkel alt det bedste i fremtiden og takker for samarbejdet” lyder det fra Birger Jørgensen.
Hovedpersonen selv vil huske tilbage på tre gode år hos De Kongeblå:
”Jeg har været glad og taknemmelig for mine tre år i Lyngby Boldklub. Jeg vil huske tilbage på en god tid i Lyngby, med store sejre og fantastiske oplevelser. Vi har vundet 1. division, bronzemedaljer og sejre i Europa. Det er der ingen, der kan tage fra os. Jeg har været privilegeret at arbejde med gode kollegaer, dygtige spilere, rigtige fans som har støttet os i medgang og modgang samt fantastiske mennesker, som jeg holder meget af”.
”Jeg er meget ærgerlig på alles vegne over vores store nedtur i foråret, som endte i en ubarmhjertig nedrykning. Jeg ønsker det bedste for klubben i fremtiden, og hvem ved om vores veje vil krydses igen” fortæller Mikkel Marker.
Mikkel Marker kom til Lyngby Boldklub for tre år siden, hvor De Kongeblå – som nu – lå i 1. division. Marker har desuden en fortid som atletiklandstræner og fysisk træner i Odense Boldklub, som han var tilknyttet i syv år.
Foto (c) fodboldbilleder.dk