VIDEO – SAMMEN FOR LYNGBY ?

SAMMEN FOR LYNGBY
Det er nu, vi skal stå sammen. Det gælder sæsonens sidste kamp mod Vendsyssel FF, og vi har taget fat i folk omkring klubben og spurgt dem, hvad fodbold og Lyngby Boldklub betyder for dem, og det er meget mere end bare fodbold. Hør det i videoen.
Der er brug for hele Kongens Lyngby i morgen kl. 16:00, så vi sammen kan kæmpe for overlevelse til Lyngby. Man kan komme til kamp på Lyngby Stadion for bare 20 kroner, og man kan købe billetter her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-vff-27-maj-2018
Fra kl. 13:00 i morgen vil der være to gratis fustager øl samt DJ ude foran Klubhuset, som Friends of Lyngby har været med til at sponsorere.
Så kom tidligt og vær med til at modtage Vendsyssel-bussen, så de kan mærke, at de intet får med hjem fra Kongens Lyngby. Og vær med til at sige velkommen til alle De Kongeblå spillere og giv dem den ekstra energi, inden de skal på banen  Vi kæmper sammen for overlevelse til Lyngby!
Se også: VIDEO – Tauber havde svært ved at sætte ord på skuffelsen
Se også: VIDEO – Nørgaard: Det gør ondt indeni
Læs også: Samlet nederlag til Vendsyssel FF
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.