Optakt, trup og Nørgaards tanker inden Vendsyssel FF

Første etape af projekt overlevelse til Lyngby starter i aften, hvor modstanderen hedder Vendsyssel FF. De to hold kender hinanden godt fra 1. division, og i de sidste ti kampe er det blevet til syv sejre til De Kongeblå og tre til nordjyderne. I de sidste fire indbyrdes har Vendsyssel dog vundet tre ud af fire, og der venter derfor slet ikke en nem opgave for Lyngby, hvor Thomas Nørgaard også beretter om et mandskab med høj individuel styrke, og de har nogle spillere med fart i stængerne:
”De er et hold med dygtige individualister, hvor mange af spillerne er spillere, der har snuset til Superliga-niveau, men som måske lige har manglet det sidste for at slå igennem. Udover det er der en stor del af dem i en rigtig fornuftig fodboldalder, hvor de er i fysisk topform. De har også nogle spillere med fart i stængerne, hvor vi virkelig skal være på tæerne” siger Den Kongeblå cheftræner.
Husk man allerede kan købe billetter til returopgøret på Lyngby Stadion her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-vff-27-maj-2018
Cheftræner for Lyngby Boldklub Thomas Nørgaard har udtaget nedenstående 19 spillere til aftenens opgør.
Truppen mod Vendsyssel FF
1. Mikkel Andersen (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
4. Mathias Tauber
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo Rasmussen
7. Jesper Christjansen
8. Herolind Shala
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
12. Mayron George
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
20. Jeppe Brandrup
24. Thomas Sørensen
26. Gustav Marcussen
27. Kim Ojo
28. Simon Vollesen
48. Oliver Lund
Kampstart er sat til kl. 18:00 i det jyske, og kampen skal spilles på Nord Energi Arena i Hjørring. Hvis man ikke er i Jylland, så kan man se kampen på TV3 Sport. Returopgøret skal allerede spilles på søndag den 27. maj kl. 16:00 på Lyngby Stadion. De Kongeblå drenge har brug for hele byen, så vi sammen kan jagte overlevelse til Lyngby, og der er entré for bare 20 kroner. Så kom på stadion, nyd forårsvejret og støt kampen for overlevelse til Lyngby! ?
Man kan købe billetter til opgøret her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-vff-27-maj-2018
Læs også: Kom på stadion for 20 kroner mod Vendsyssel FF
Læs også: Vendsyssel FF venter i sidste playoff-runde
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk