Andreas Larsen skifter til islandske Vikingur Reykjavik

Lyngby målmanden Andreas Larsen skifter med øjeblikkelig virkning til den islandske klub Vinkingur Reykjavik som spiller i den bedste islandske række.
Andreas Larsen skiftede i 2014 Hvidovre IF ud med Lyngby Boldklub og har siden været en fast og vigtig bestanddel af De Kongeblås Superliga trup. Han havde ligeledes en stor andel i Lyngbys oprykning til Superligaen i 2016, hvor han var fast mand i Lyngby-buret.
“Andreas har altid været en vigtig del af truppen, også selvom han ikke har spillet”, siger Thomas Nørgaard. “Han har altid været meget professionel og ydet sit ypperste til hver træning. De kampe, han er kommet ind i siden oprykningen til Superligaen, viser samtidig hans evner som målmand. Han er gået til opgaven, som havde han spillet alle kampe”.
Andreas Larsen kommer fremover til at tørne ud for Vikingur Reykjavik, som i sidste sæson blev nummer 8 i den bedste islandske række.
“Larsen har ikke fået meget spilletid i indeværende sæson og fortjener at komme videre i sin karriere. Da der så opstod en mulighed, der var gunstig for begge parter, så var det det rette at gøre. Andreas har altid været en vellidt person i klubben, og vi ønsker ham alt det bedste” slutter Thomas Nørgaard.
Alle i Lyngby Boldklub ønsker Andreas al held og lykke fremover.
Hør og læs også: Tauber er tilbage!
Læs også: Redmark forlænger partnerskab
Læs også: Nyt prominent trænernavn til Lyngby Vikings