Tre på stribe for de yngste Lyngby-talenter

Du kan se alle weekendens ungdomsmål i ovenstående video
Det blev til tre sejre for de yngste Lyngby-talenter i weekenden, hvor U13 leverede et rigtig flot comeback mod KB efter at have været bagud 2-0. U17 kunne desværre ikke trække en sejr med hjem fra Frederiksberg. Du kan læse om alle kampene her i artiklen, og du kan se alle målene i ovenstående video.
Storsejr for U15 mod Brøndby
Lyngby Boldklubs U15-hold var taget til Vestegnen for spille mod Brøndby, og det blev en særdeles fremragende eftermiddag, hvor de unge Kongeblå-drenge virkelig var i spilhumør. Kampen startede, som de plejer mod de blågule i et intenst tempo, men Lyngby-holdet spillede klogt, og de kontrollerede første halvleg. Alle de fire Kongeblå-mål blev også scoret i første halvleg, og dermed var kampen allerede afgjort efter 45 minutter. Anden halvleg blev mere sløset og en rodet affære, hvor begge hold kunne have scoret, men kampen endte 4-0 til Lyngby.
Næste kampe for U15 er i weekenden, hvor de skal spille KIA Cup i Esbjerg fra den 9-12. maj.
U15-holdet har også spillet sig i pokalfinalen, hvor de spiller mod BSV HUI tirsdag den 29. maj kl. 19:00 på Right To Dream Park i Farum.
U15: Brøndby IF – Lyngby Boldklub 0-4
0-1 Oliver Kryger
0-2 Endrit Kamilji
0-3 Endrit Kamilji
0-4 Sebastian Kristensen
Hårdt tilkæmpet sejr for U14
Dan Brimsvik havde taget sine tropper med til Hørsholm, hvor de skulle spille mod Hørsholm-Usserød IK, og det blev en spændende kamp, hvor Lyngby-drengene måtte kæmpe for de tre point. De Kongeblå fik bragt sig foran til både 1-0 og 2-1, men hjemmeholdet fik udlignet begge gange, og det lignede dermed en pointdeling mellem de to hold. Lauge Sandgrav ville det imidlertid anderledes, og med sin scoring til 3-2 sørgede han for sejr til Lyngby-holdet.
Næste kampe for U14 er i weekenden, hvor de skal spille KIA Cup i Esbjerg fra den 9-12. maj.
U14: Hørsholm-Usserød IK – Lyngby Boldklub 2-3
0-1: Mads Beyer
1-2: Oliver Sylvest
2-3: Lauge Sandgrav
U13 i vildt comeback
De yngste Lyngby-talenter tog i denne weekend imod KB hjemme på Lyngby Stadion. Lyngby-drengene spillede en rigtig skidt første halvleg, og KB gik fortjent til pausen foran 2-0. Men med en flot præstation i anden halvleg, fik De Kongeblå drenge kæmpet sig tilbage, og med tre mål i anden halvleg fuldendte de det vilde comeback. Flot skalp af de unge Lyngby-drenge.
Næste kampe for U13 er i weekenden, hvor de skal spille KIA Cup i Esbjerg fra den 9-12. maj.
U13: Lyngby Boldklub – FC København 3-2
1-2: Mads Beyer
2-2: Mikel Gorgoza
3-2: Mikel Gorgoza
Nederlag for U17 mod stærkt FCK-mandskab
U17-holdet var taget en tur til Frederiksberg for at spille mod de hvidblusede fra FCK. Københavner-holdet lå inden opgøret i toppen af tabellen, og der ventede dermed en svær opgave for Lyngby-mandskabet. Desværre også for svær, da kampen endte 7-2 til hjemmeholdet, efter den havde stået 2-0 ved pausen.
Næste kamp for U17 er lørdag den 26. maj, hvor de drager til Haderslev.
U17 FC København – Lyngby Boldklub 7-2
5-1 Johan Larsen
7-2 William Maretti
Læs også: Kom på stadion for 20 kroner mod Vendsyssel FF
Læs også: Vendsyssel FF venter i sidste playoff-runde
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.