Ungt reservehold spillede 2-2 mod AaB

Der var gæster langvejs fra i gårsdagens reserveholdskamp, da AaB var besøg i Kongens Lyngby. Lyngby-holdet var en sammensat gruppe af U19- og U17-spillere, og AaB havde lignende sammensætning, hvor der dog var et par velkendte ansigter i from af Michael Lansing, Kristoffer Pallesen og Rasmus Thellufsen.
Det blev en kamp, hvor holdene var skarpest i hver deres halvleg. I første halvleg pressede de bolchestribede jyder på, og de formåede også at passere Alexander Jensen i Lyngby-målet to gange, hvilket medførte en pausestilling på 0-2.
Anden halvleg blev en anden affære, hvor det unge Lyngby-mandskab fik spillet sig op, og de fik på bare tre minutter i anden halvleg udlignet udeholdets 2-0-føring. Den stillingen holdt hele vejen til slutfløjt, og dermed kunne de to hold gå fra banen med et 2-2-resultatet, hvilket set over 90 minutter var fair.
Kampfakta: Lyngby Boldklub – AaB 2-2 (0-2)
0-1 Oliver Klitten
0-2 Jonathan Stæhr
1-2 Waldemar Clem