Optakt, trup og Nørgaards tanker inden Randers FC

I ovenstående video kan du høre Thomas Nørgaards tanker inden kampen mod Randers FC.
Randers FC gæster Lyngby Stadion, når sidste runde af Alka Superliga Gruppespillet skal afvikles. Der er kampstart kl. 14:00, og Faxe Kondi Fanzonen åbner fra kl. 12 af. Det er efterhånden en snes tid siden de to hold mødtes, og der er revanche til gode for De Kongeblå, som måtte rejse hjem fra Kronjylland uden point sidst. Randers er også et hold, som Lyngby normalt har det svært imod, og i de sidste ti opgør har det endt med uafgjort eller sejr til hestene. Derfor er det et topmotiveret mandskab, som Thomas Nørgaard sender på banen i morgen, som vil jagte tre point og forsøge at få ændret på den statistik.
Du kan købe billetter til kampen her.
Cheftræner for Lyngby Boldklub Thomas Nørgaard har udtaget nedenstående 18 spillere til morgendagens opgør. Til opgøret bliver unge Oskar Snorre og Adam Sørensen sparet i forhold til, at de har haft mange kampe med både med Lyngby og landshold. Herolind Shala, Kevin Tshiembe, Mathias Tauber og Mohammed Saeid plejer alle småskader, men de håbes at blive klar til næste uge. Det samme gælder for Gustav Marcussen, som pådrog sig en mindre skade i løbet af ugen. Mathias Hebo Rasmussen vender tilbage fra karantæne.
Truppen mod Randers FC
16. Andreas Larsen (GK)
31. Alexander Jensen (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo Rasmussen
7. Jesper Christjansen
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
12. Mayron George
15. Emilio Simonsen
24. Thomas Sørensen
25. Emil Bodholdt-Larsen
27. Kim Ojo
28. Simon Vollesen
32. Daniel Soidik
33. Esben Wolf
35. Simon Pedersen
48. Oliver Lund
Kampen fløjtes i gang kl. 14:00, og dørene til Lyngby Stadion åbner allerede kl. 12:00, hvor der vil være masser af aktiviteter på Stadion. Blandt andet kan man vinde en matchworn Lyngby-trøje, og det vil også være muligt at få autografer og billeder fra Lyngby-spillere. I fanzonen vil der være happy hour fra 12-13, så der er en god grund til at komme tidligt og nyde det gode forårsvejr. Du kan læse mere om de mange aktiviteter her.
Hør hvad Thomas Sørensen havde af tanker inden opgøret mod Randers FC her.
Se hvordan Faxe Kondi FanZonen så ud mod AC Horsens, hvor der var vikinge tema.
Læs også: Kom og nyd forårsvejret mod Randers FC
Læs også: Kamptidspunkter for første playoff-runde fastlagt
Foto (c) Per Kjærbye