Optakt, trup og Nørgaards tanker inden SønderjyskE

I ovenstående video kan du høre Thomas Nørgaards tanker inden kampen mod SønderjyskE.
I morgen kl. 18:00 gælder det SønderjyskE, når fjerde runde af Alka Superliga Gruppespillet skal spilles på Lyngby Stadion. Det er ikke mindre end en uge siden, at de to hold sidst tørnede sammen i Sønderjylland, hvor de lyseblå endte med at trække det længeste strå. Derfor har De Kongeblå noget at revanchere, hvor de jagter tre point i forsøget på at komme længere op i puljen.
Du kan stadig nå at sikre dig et plads til det spændende opgør mod SønderjyskE. Du kan købe billetter til kampen her.
Cheftræner for Lyngby Boldklub Thomas Nørgaard har udtaget nedenstående 19 spillere til morgendagens opgør. Michael Lumb er tilbage fra karantæne, og Oliver Lund er også at finde i Lyngby-truppen efter en skade.
Truppen mod SønderjyskE
16. Andreas Larsen (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
8. Herolind Shala
9. Lasse Fosgaard
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
24. Thomas Sørensen
26. Gustav Marcussen
27. Kim Ojo
28. Simon Vollesen
32. Frederik Winther
34. Magnus Westergaard
35. Simon Pedersen
48. Oliver Lund
90. Mohammed Saeid
Kampen fløjtes i gang kl. 18:00, og dørene til Lyngby Stadion åbner allerede kl. 16:00, hvor der vil være rigeligt med aktiviteter på Stadion. Blandt andet kan man vinde en matchworn Lyngby-trøje, og det vil også være muligt at få autografer fra Lyngby-spillere. I klubhuset vil der være happy hour fra 16-17, så der er en god grund til at komme tidligt og nyde det gode forårsvejr. Du kan læse mere om de mange aktiviteter her.
Hør hvad Oskar Snorre havde af tanker inden opgøret mod SønderjyskE her.
Se hvordan Faxe Kondi FanZonen så ud sidste hjemmekamp mod AC Horsens, hvor der var vikinge tema.