Vind en matchworn Lyngby-trøje

På torsdag den 19. april er der igen fodbold på Lyngby Stadion, når SønderjyskE er gæster i Alka Superliga Gruppespillets fjerde runde, hvor der er kampstart kl. 18:00. På kampdagen vil der være aktiviteter for alle aldre, og man vil kunne vinde en vaskeægte matchworn Lyngby-trøje, som du kan læse mere om længere nede i artiklen.
Du kan købe billet til opgøret her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-sej2018
Til torsdagens kamp vil Faxe Kondi Fanzonen åbne kl. 16:00, hvor du man du prøve kræfter med vores Panna-bane, Louis Nielsen Driblebane og dyste i bordfodbold. Helt særligt vil det også være muligt at vinde en matchworn Lyngby-trøje, hvis man rammer i Faxe Kondi dåsespark. For hvis man rammer, får man et lod med i lodtrækningen om en Lyngby-trøje, som en Lyngby-spiller har spillet i, og man får en Faxe Kondi med på vejen. Konkurrencen kører fra 16:45 til 17:30, og lodtrækningen vil ske umiddelbart efter, hvor der vil være tre vindere.
Omkring 16:45 vil Haakon også besøge Faxe Kondi Fanzonen, hvor han vil have to Lyngby-spillere med sig, som vil være klar til at skrive autografer og tage billeder.
Udover de mange fodbold-aktiviteter vil der også være mulighed for at få sit eget Lyngby-flag, som Haakon deler ud, og man kan også få malet sit ansigt i Lyngby-farver. Til de fotogene fans vil en Smilebox Photobox være opstillet, hvor du kan få taget et billede med dine venner og familie, så du aldrig vil glemme dagen på Lyngby Stadion. I klubhuset vil der være happy hour fra 16-17, så der er en god grund til at komme tidligt og nyde det gode forårsvejr i Kongens Lyngby.
Du kan tilmelde dig vores Facebook-event lige her.
Den Søde Tand opstiller slik-bod til alle de sliksultne, og Oscars Bøfsandwich er klar til at servere de lækre bøfsandwich som altid.
Kampen fløjtes i gang kl. 18:00, og Faxe Kondi Fanzonen på Lyngby Stadion åbner to timer før kampstart.
Se også: Video: Vikingedag i fanzonen
Læs også: Hør hvorfor du skal være med i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk