Skal du være med til Kongeblå dag på lørdag?

Se i ovenstående video hvordan Faxe Kondi FanZonen var fuld af sjov og ballede i sidste hjemmekamp, hvor der var vikinge tema
Alka Superliga Gruppespillet er startet, og på lørdag den 7. april venter første hjemmekamp på Lyngby Stadion, når OB er gæster i anden runde af gruppespillet. Udover der venter en spændende kamp mod et underholdende og stærkt OB-hold, så er lørdag også lidt speciel, da der er Kongeblå Dag på stadion. Det betyder, at alle under 16 år kommer gratis ind, hvis de er klædt i blåt. Man kan læse mere om det her.
Du kan købe billet til opgøret her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-ob2018
Der vil også være masser af aktiviteter for både store og små. Faxe Kondi Fanzonen åbner kl. 14:00, hvor man kan dyste i vores Panna-bane, Louis Nielsen Driblebane, bordfodbold og man kan prøve kræfter fodbolddart fra Kildedal event.
Da der er Kongeblå tema, vil man kunne lave sit eget Lyngby-flag og man vil kunne få malet sit ansigt i Lyngby-farver, så man er tip-top kampklar. Hvis man gerne vil forevige dagen, er der mulighed for en lækker selfie i Smilebox Photobox, og i fanzonen vil der også blive tændt op i grillen, så man kan lave sit eget snobrød.
Du kan tilmelde dig vores Facebook-event lige her.
Til de sliksultne opstiller Den Søde Tand en bod, og man kan få bøfsandwich, som bliver serveret af Oscars bøfsandwich. På kampdagen vil der også være et særligt tilbud, hvor man kan få kaffe og kage for den nette sum af 25 kroner, og kagerne bliver leveret af KonditorBager Bagsværd. Da forårsgraderne også er begyndt at melde sig, så kan man købe is, som selvfølgelig er i Kongeblå og hvid i dagens anledning.
Kampen fløjtes i gang kl. 16:00, og Faxe Kondi FanZonen på Lyngby Stadion åbner to timer før kampstart.
Du kan følge Lyngby Boldklub i slutspillet i Alka Superligaen ved at udnytte et specielt sæsonkort – gældende til alle kampe frem til sommer. Priserne starter ved kun 200 kroner, og du køber det online ved at klikke her.
Se også: Vikingedag i fanzonen