Optakt, trup og Nørgaards tanker inden OB

I ovenstående video kan du høre Thomas Nørgaards tanker inden kampen mod OB.
I morgen gælder det OB, når anden runde af Alka Superliga Gruppespillet løber af stablen. Det er en direkte duel mellem top og bund i gruppen, hvor OB startede deres gruppespil ud med at vinde 2-1 mod SønderjyskE, og det er dermed nogle gæster fulde af selvtillid, der gæster Lyngby Stadion. De to hold er garant for mål, når de mødes, og man skal helt tilbage til 1999 for at finde sidst, de to mandskaber spillede 0-0.
Du kan stadig nå at sikre dig et plads til det spændende opgør mod OB. Du kan købe billetter til kampen her.
Sidst de to hold mødtes endte kampen 3-1 til OB, i en kamp hvor vinden gjorde, at temperaturerne føltes som -10 grader, og i morgen venter de 22 spillere en lidt anden oplevelse, da der er lovet solskin og omkring de 10 grader. Der sker også en masse på stadion, hvor der er Kongeblå dag på stadion, og det kan man læse mere om her. Kongeblå dag på stadion betyder også, at alle under 16 år klædt i blåt kommer gratis ind.
Cheftræner for Lyngby Boldklub Thomas Nørgaard har udtaget nedenstående 18 spillere til opgøret mod de stribede fra Fyn. Michael Lumb er i karantæne efter sit røde kort mod Randers, og anfører Mathias Tauber, der lavede comeback i ugens løb, er stadig en snes tid fra at være klar til Superliga-kampe. Mikkel Andersen er desværre også stadig ude med skade, og det samme gælder for Herolind Shala.
Truppen mod OB
16. Andreas Larsen (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
12. Mayron George
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
20. Jeppe Brandrup
24. Thomas Sørensen
25. Emil Bodholdt-Larsen
26. Gustav Marcussen
28. Simon Vollesen
33. Simon Pedersen
90. Mohammed Saeid
Kampen fløjtes i gang kl. 16:00, og dørene til Lyngby Stadion åbner allerede kl. 14:00, hovr der vil være rigeligt med aktiviteter på Stadion, såsom lav dit eget Lyngby-flag, ansigtsmaling, snobrød og meget mere, som man kan læse mere om her.
Hør hvad Gustav Marcussen havde af tanker inden opgøret mod OB her.
Se hvordan Faxe Kondi FanZonen så ud sidste hjemmekamp mod AC Horsens, hvor der var vikinge tema.