Nederlag i reserveligaen mod FCN

Det Kongeblå reservehold var taget en tur nordpå i dagens kamp, hvor de skulle spille mod FC Nordsjælland. Der ventede en svær opgave for Lyngby-truppen, som var en blanding af Superliga-, U19- og U17-spillere. Desværre var det også en for svær opgave, da Lyngby-holdet måtte rejse hjem fra Nordsjælland med et nederlag på 7-1, i en kamp hvor Nordsjælland dominerede med et stærkt hold. Max Mölder var ærgerlig over at tabe, men han var tilfreds med den attitude og vilje, han så fra spillerne:
”Det var en svær kamp mod et stærkt Nordsjælland-hold. Det er altid ærgerligt at tabe fodboldkampe, men når det så er sagt, så var det udviklende og lærerigt at møde et så stærkt hold. Det var en god test for drengene, for at se hvad det kræves i forhold til at spille seniorbold” siger den svenske træner, som så en stærk moral fra sit hold.
”Det vigtigste for mig, det var, at alle spillere gav alt, de havde i 90 minutter, og at de forsøger at spille vores spil, hvilket jeg synes, at vi gør. Vi ligger os ikke ned, og vi kæmper til det sidste, hvor vi også får scoret det sidste mål, hvilket viser en stærk moral” lyder det fra Mölder.
FC Nordsjælland – Lyngby Boldklub 7-1 (3-0)
Lyngby-Målscorer: Simon Vollesen
Startopstilling:

Mads Carlson – Kim Ojo – Emilio Simonsen

Emil Kornvig – Simon Vollesen

Mohammed Saied

Sebastian Palsbøll – Frederik Winther- Emil Bodholt-Larsen – Daniel Soidik

Alex Hasmark

Ind- og udskiftninger:
Simon Pedersen (ind) – Kim Ojo (ud)
Karim El Haddouch (ind) – Mads Carlson (ud)
Christoffer Saietz (ind) – Daniel Soidik (ud)