VIDEO: Afsnit 1 – Den atypiske unge fodboldspiller

Hvis vi siger bøger om filosofi og musik fra 80’erne, tænker du så en 19-årig fodboldspiller? Dette er blandt andet nogle af de interesser, den nyudtaget U21-landsholdsspiller Gustav Marcussen har.
Vi har fulgt den unge midtbanespiller tæt siden starten af foråret, og vi har snakket med hovedpersonen selv, hans trænere og hans familie om hvem Gustav Marcussen i virkeligheden er. Se det første afsnit ud af to om Det Kongeblå talent, som har fået sit gennembrud i foråret.
Du kan opleve den netop udtaget U21-landsholdsspiller og resten af Lyngby-truppen på søndag, når AC Horsens gæster Lyngby Stadion. Der er kampstart kl. 17:00, og du kan købe billet til opgøret her, hvor der er børnebilletter til 20 kroner.
På kampdagen vil der være rigeligt med aktiviteter. Blandt andet er der vikinge tema i Faxe Kondi Fanzonen, og man kan dyste mod en professionel Lyngby Ambush FIFA-spiller i klubhuset, hvor man kan vinde præmier, hvis man scorer. Du kan læse mere om de mange aktiviteter her.