Herolind Shala på landsholdet

foto (c) Per Kjærbye

Herolind Shala har haft masser af se til i foråret, hvor han har startet inde i alle forårets kampe og har kæmpet heroisk, og der er flere, der har bemærket den gode indsats. Han er nemlig blevet udtaget til Kosovos landshold, som skal samles fra den 20. til den 28. marts, hvor de skal spille kampe mod Madagascar den 24. marts og Burkina Faso den 27. marts.
Shala har allerede fire landskampe på CV’et, og han kan dermed får sin femte og sjette landskamp, hvis han skulle få spilletid i kampene. Vi følger selvfølgelig op på, hvordan det går ham, og vi bringer en opdatering efter landskampspausen.
Husk du kan se ham i kamp på søndag den 18. marts, hvor AC Horsens er modstanderen på Lyngby Stadion i sidste runde af grundspillet i Alka Superligaen. Der er kampstart kl. 17:00, og vi håber at se så mange af jer på stadion som muligt, hvor der vil være rigeligt med aktiviteter i både Faxe Kondi Fanzonen og klubhuset. Det kan du læse mere om her.
Og så kan du købe billetter til opgøret her.