Optakt, trup og Kjærs tanker inden AGF

foto (c) Per Kjærbye

I ovenstående video kan du høre Jeppe Kjærs tanker inden kampen mod AGF.
I morgen gælder det AGF, når Lyngby Stadion lægger græs til 22. spillerunde i Alka Superligaen. Det er en direkte duel mellem tabellens nummer 11 og 12, hvor AGF har hentet fire point i deres første to kampe i foråret, og Lyngby har hentet et enkelt. Hvis man kigger på de seneste 10 indbyrdes opgør mellem de to mandskaber er det imidlertid Lyngby, der har overtaget med fem sejre mod AGF’s to. Der er normalt også garanti for mål mellem de to hold, da der i snit er scoret 2,6 mål pr. kamp i de seneste 10 kampe.
Cheftræner for Lyngby Boldklub Thomas Nørgaard har udtaget nedenstående 19 spillere til opgøret mod de hvidblusede fra Aarhus.
Truppen mod AGF
16. Andreas Larsen (GK
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
8. Herolind Shala
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
12. Mayron George
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
24. Thomas Sørensen
25. Emil Bodholdt-Larsen
26. Gustav Marcussen
27. Kim Ojo
48. Oliver Lund
90. Mohammed Saeid
Du kan stadig nå at sikre dig et plads til det spændende opgør mod AGF. Du kan købe billetter til kampen her.
Kampen fløjtes i gang kl. 16:00, og dørene til Lyngby Stadion åbner allerede kl. 14:00, og der vil være rigeligt med aktiviteter på Stadion, som man kan læse mere om her. Husk også at Lyngby Fans holder prematch-event, hvor Mathias Hebo kigger forbi og giver omgang. Er man forhindret i at komme på stadion, så kan man følge kampen på TV3 Sport fra kl. 15:55.
Hør hvad Gustav Marcussen havde af tanker inden opgøret mod AGF her.
Du kan også læse om cheftræner Thomas Nørgaards overvejelser i forhold til kampen her.