Madministeriet øger sit engagement i Lyngby Boldklub

foto (c) Per Kjærbye

Vi er i Lynby Boldklub stolte af at kunne præsentere ny og forbedre aftale med Madministeriet, som øger deres involvering med klubben, og vi glæder os til at se endnu mere til dem fremover.
Madministeriet, der indgik partnerskab med Lyngby Boldklub tilbage i november måned 2017, har valgt at øge deres engagement i klubben, og de vil være fast leverandør af mad i loungen på kampdage resten af forårssæsonen. Sales & Business Manager Ronni Bach fortæller, at virksomheden har været utrolig tilfreds med partnerskabet indtil videre, og de vil gerne være med til at give tilbage til boldklubben.
”I Madministeriet er lokal støtte vigtigt, og derfor er det også en hjertesag, at bidrage til vores egen boldklub i baghaven Lyngby Boldklub. Vi har et stort opland i København og Nordsjælland, og vi ønsker at styrke vores profil i det lokale, samt at vi tror på at bidrage lokalt, og give noget den anden vej!”
Madministeriet ligger i hjertet af Charlottenlund og servicere alle former for kunder, med Catering, Bryllupper, Fester, til hver en lejlighed og vores hverdag nyder rigtig mange erhvervskunder godt af vores Frokostordninger og til hverdagsfamilien er der måltidskasser som er lige til at gå til, for den travle familie, gennem vores søster selskab.
COO i Lyngby Boldklub Kenneth Mikkelsen er meget glad for den nye aftale, og han har rosende ord tilovers for Madministeriet, som også har hjulpet klubben i svær tid.
“Madministeriet har været en super partner, der også her i en lidt turbulent tid, har været villig til at samarbejde for at få tingene til at lykkedes. Det viser virkelig karakter, og at det er en partner, der har et hjerte, som banker for Lyngby. Derfor er vi glade for og stolte over, at de har valgt at øge deres involvering med klubben, og vi ser frem til at samarbejde med dem” lyder det fra Kenneth Mikkelsen.
Allerede fra i morgen af starter deres partneraftale, hvor de leverer mad til kampen mod AGF.
Madministeriet er Lyngby Boldklub Partner. Lær virksomheden endnu bedre at kende her: https://madministeriet.dk/.