Testkampen mod HB Køge spilles nu på fredag

Foto: fodboldbilleder.dk

Opgøret var egentlig sat til blive afviklet på søndag, men de to klubber er blevet enige om at spille kampen på fredag klokken 13:00 i stedet.
 Forberedelserne til forårspremieren mod Brøndby IF fortsætter ufortrødent. På fredag møder De Kongeblå derfor HB Køge i en testkamp, hvor der er mulighed for at få noget vigtig kamptræning i benene for de to mandskaber.
HB Køge er placeret på en femteplads i Nordic Bet Ligaen med kun to point op til Vendsyssel på den eftertragtede tredjeplads, som giver adgang til playoff-spillet. Det er derfor en kompetent modstander, der venter De Kongeblå.
Lyngby har allerede spillet to testkampe denne vinter. Det er resultatmæssigt ikke gået fremragende for De Kongeblå. De tabte i Portugal 5-1 til den hollandske storklub Ajax Amsterdam og i weekenden fik de også en snitter mod FC Nordsjælland på hele 6-3 i Farum -efter at være gået til pause bagud med hele 5-0.
HB Køge har spillet en enkelt testkamp denne vinter. Det blev til en sikker 3-1-sejr over anden divisionsklubben Avarta.
Det bliver spændende at se forfatningen på de to mandskaber.
Kampen spilles på fredag klokken 13:00 på kunsten i Lyngby.