Christian Nielsen ny A+træner i Lyngby Boldklub

foto: fodboldbilleder.dk

Christian Nielsen vender tilbage til Lyngby Boldklub og bliver klubbens nye A+træner.
Lyngby Boldklub har nu endegyldigt fundet afløseren for klubbens tidligere A+træner Søren Hermansen, der i sommer skiftede jobbet i Lyngby Boldklub ud med en stilling som ungdomslandstræner i DBU.
Valget som ny A+træner er faldet på Christian Nielsen, der dermed vender tilbage til klubben efter 5 års fravær. Og det er en ansættelse, som man glæder sig over i klubhuset på Lundtoftevej:
”Christian er en erfaren og dygtig talentudvikler, der kender vores klub rigtig godt, og som de sidste par år har været ude og få værdifuld erfaring. Med den ballast han har fået de senere år samt alt det vi kender i forvejen, så er Christian en rigtig god ansættelse for os og vi er meget glade for, at Christian var enige i at vi skulle tage endnu en omgang og derfor takkede ja til at vende tilbage” fortæller talentchef Birger Jørgensen.
Christian Nielsen varetog i Lyngby Boldklub flere forskellige funktioner fra han startede i klubben i 1994 og til han forlod Lyngby igen i 2012 – på det tidspunkt i rollen som netop A+træner. Siden da har han været ansat i FC Nordsjælland som A+træner samt i konsulentvirksomheden Double Pass.
Christian Nielsen tiltræder sit nye job med øjeblikkelig virkning.