Spar penge på nytårsfyrværkeri og støt Lyngby BKs ungdom

Vi har igen i år indgået et samarbejde med Frøen Fyrværkerisalg/Krudtteltet, som støtter Lyngby Boldklubs og Lyngby Håndboldklubs børne- og ungdomsafdelinger med en del af overskuddet.
Sædvanen tro kan du finde fyrværkeriteltet i området foran Lyngbyhallen fra den 27. til 31. december fra klokken 10-20, dog 10-16 den 31. december.
Udover at man støtter de to børne- og ungdomsafdelinger, kan man også spare gode penge, da vi har vi et knaldgodt tilbud til alle Lyngby-fans, medlemmer og samarbejdspartnere. Hvis man i dagene den 27-29. december siger “Lyngby Boldklub”, når man skal betale, kan man nemlig få 20% på alt – herunder fyrværkeri, bordpynt, bordbomber, hatte, masker og børnepakker. Tilbuddet gælder også jeres familier og venner, så spred endelig ordet.
Der udleveres gratis sikkerhedsbriller til alle kunder, og der vil være gratis Kims chips og Toms slikposer til børnene, imens I gør jeres nytårsshopping.
Se Frøen Fyrværkerisalg/Krudtteltets nytårskatalog her.