Mayron George vil imponere i Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub sikrede sig på transfervinduets sidste dag den 23-årige angriber Mayron George fra Randers FC. Den costaricanske spiller, der har 45 kampe og 11 mål i Superligaen på CV’et, er skiftet til De Kongeblå på en lejeaftale for resten af indeværende sæson. Og angriberen glæder sig over at blive en del af klubben, som han vil gøre alt for at vise sig frem:
”Jeg er rigtig glad for at være her, for jeg synes Lyngby er en rigtig god klub, der spiller god fodbold. Jeg får her muligheden for at bevise mig og jeg får en træner, der har tillid til mig og det jeg kan. Så jeg glæder mig til at komme i gang” lyder det fra Mayron George.
De sidste 14 måneder er det kun blevet til 22 kampe i Superligaen, heraf blot seks kampe fra start for Randers. Og angriberen er klar over, at det nok ikke er alle Lyngby-fans der kender til fodboldspilleren Mayron George. Det håber den 23-årige costaricaner dog at lave om på:
”Jeg er en hurtig spiller, men jeg er også fysisk stærk. Jeg håber, jeg kan gøre fansene glade, og de skal vide at jeg kommer til at arbejde hårdt. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for deres klub og bevise, at jeg kan score mål, og vinde kampe, og være med til opnå målsætningerne for holdet og klubben” lyder det fra Mayron George, der omvendt endnu mangler at læse helt op på knap 97 års klubhistorie – men til gengæld ved præcis hvad han går ind til:
”Jeg ved ikke så meget om Lyngby faktisk, men jeg ved selvfølgelig at det er et stærkt hold, der gjorde det rigtig godt i sidste sæson, og også gjorde det godt i Europa League. Jeg ved også at det er en klub, der gerne vil spille fodbold og det passer mig godt. Jeg har haft en god snak med David om hvad han og klubben forventer fra mig, så jeg vil gøre alt jeg kan for at imponere klubben og folkene her” fortæller Mayron George.
Han mangler endnu de sidste papirer før han er klar til at tørne ud for De Kongeblå. De kommer på plads hurtigst muligt, således at angriberen kan få sin debut for Lyngby Boldklub og hjælpe holdet opad i tabellen i Alka Superligaen!
Mayron George er foreløbigt Lyngby-spiller på en lejeaftale frem til 30. juni 2018.