Lyngby Boldklub og FC Helsingør sammen om reduceret udebaneentré

Der bliver larm, fest og farver på udebaneafsnittene, når Lyngby Boldklub og FC Helsingør i efteråret mødes i Alka Superligaen. De to klubber er nemlig gået sammen om reducerede priser til udebanefans i forbindelse med mandskabernes indbyrdes opgør.
Det betyder, at FC Helsingørs fans søndag den 10. september klokken 14:00 kan komme til fodbold på Oddset-tribunen i Lyngby for en flad 50’er, nøjagtig som Lyngby Boldklubs fans i efterårssæsonens sidste spillerunde i december kan tage på stadion til den tilsvarende pris i Helsingør.
Billetter til “Slaget om Helsingørmotorvejen” den 10. september kan købes her: http://bit.ly/billetsalg-lbk-fch eller ved indgangen på stadion, når dørene to timer før kickoff åbnes.