Forsalgsbilletter udsolgt – kun få billetter til salg på stadion

Alle forsalgsbilletterne til Lyngbys afsnit til aftenens kamp er nu solgt. Det betyder, at der kun er et ekstremt begrænset antal billetter tilbage til kampen – og disse kan kun købes i billetskuret på Lyngby Stadion fra en time før kick-off.
Praktisk information
Alle tilskuere opfordres til at komme i god tid inden kick-off – og meget gerne når dørene åbner klokken 18.45. Tilskuere med adgang til afsnittene B, C og D og E anbefales at bruge indgangen bagom Vesttribunen (Indgang 2), mens tilskuere med adgang til fanafsnittet kan bruge den første indgang (3).
Lyngby Boldklub henstiller til, at man orienterer sig grundigt på sin billet når man finder sin plads. Der er en fast placering til alle på Sektion B, C, D og E. Kun afsnit F og G (Fanafsnit) har unummerede pladser.
Tilskuere med sæsonkort til ståpladser har adgang til afsnit F og G (Fanafsnit). Det samme gælder tilskuere, der ankommer til kampen med medlemskort. Disse medlemskort ombyttes til papirbilletter til sektion F og G – hvilket sker i billetskuret i god tid inden kamp.
Der er plads til alle, men vis hensyn og hav lidt ekstra tålmodighed en dag som denne – så får alle en god oplevelse!
Vi glæder os til at se jer på stadion!