Lyngby indgår samarbejde med Nivå-Kokkedal Fodboldklub

Lyngby og Nivå-Kokkedal Fodboldklub skal fremadrettet arbejde sammen om udvikling af trænere, spillere og meget mere
 Lyngby Boldklub har altid været kendt for deres stærke talentudvikling, og den del af klubben kan nu blive endnu stærkere med det ny indgåede samarbejde med Nivå-Kokkedal Fodboldklub.
De to klubber skal fremadrettet samarbejde om udvikling af spillere, sparring, kurser, talentudvikling og meget mere. Nicas Kjeldsen, sportsligleder for U13-U15 i Lyngby Boldklub, er da også meget tilfreds med samarbejdet:
”Vi er enormt glade for, at der er lykkedes. Nivå-Kokkedal Fodboldklub er en ideel samarbejdspartner med sunde værdier og en god ånd. Vores samarbejde skal tage udgangspunkt i sparring og vidensdeling – med træneren i fokus – for den vej forhåbentlig at udvikle den enkelte spiller. De rammer alle vores ambitioner om at kunne samarbejde i en åben og gensidig model. Derfor er vi rigtig glade for, at vi fremadrettet skal arbejde tæt sammen,” fortæller Nicas Kjeldsen.
Det er ikke kun i Lyngby Boldklub, at man er glade for samarbejdet. I Nivå-Kokkedal Fodboldklub er man også glade for, at man er blevet enig om et tæt samarbejde, hvor de to klubber kan hjælpe hinanden fremadrettet. Mogens Mortensen, formand for Nivå-Kokkedal Fodboldklub, tror på, at det kan få stor betydning for begge klubber.
”Vi har lavet en udviklings samarbejdsaftale med Lyngby, som vil være med til at udvikle vores spillere og trænere. Vi ser meget frem til dette samarbejde, som helt sikker vil have stor betydning for både Lyngby og os,” fortæller altså formanden for Nivå-Kokkedal Fodboldklub, Mogens Mortensen.
Det bliver spændende at følge samarbejdet.