Lyngby fastholder trofaste samarbejdspartnere

Lyngby Boldklubs kommercielle afdeling vælter sig i disse dage i gode nyheder. Det er med stor glæde at vi kan offentliggøre, at både Gulveksperten, MENY Kaffe og Let’s involve har valgt at gentegne deres samarbejdsaftaler med klubben.
Gulveksperten v/Michael Spangsborg
Michael Spangsborg, en mand, der tør siges at have Lyngby Boldklub helt ind i hjertet, har med sin virksomhed Gulveksperten de seneste mange år været loyal sponsor i klubben, og det kommer han altså for fremtiden også til at være.
Spangsborg spillede som aktiv 359 kampe for De Kongeblå i perioden 1978-1989, og blandt de mange mål, han i sin karriere i Lyngby Boldklub bidrog med, finder man 1-0-scoringen i kampen, hvor Lyngby i 1983 sikrede sig danmarksmesterskabet:
“Spangse gav hele Lyngbys hold luft. Spilleren med flest kræfter åbnede scoringen for Lyngby og sikrede guldet” skrev Ekstra Bladet efter den historiske kamp om en Michael Spangsborg i storform.
Lyngby Boldklub er stolte over at kunne annoncere forlængelsen med Gulveksperten og Michael Spangsborg, der har skrevet en to-årig aftale med De Kongeblå og dermed også i de kommende sæsoner vil være at finde på lægterne til holdets hjemmekampe.
MENY Kaffe
Gulveksperten er ikke alene om at gentegne deres aftale, vi kan nemlig i samme omgang fortælle, at MENY Kaffe har valgt at forlænge samarbejdet med Lyngby Boldklub.
MENY Kaffe produceres på et af Danmarks førende kafferisterier, og er særligt kendt for deres høje kvalitet og gode service. I dag kan man købe MENY Kaffe hos 16 forskellige forhandlere fordelt rundt i landet.
MENY Kaffe er for de fleste stadiongængere i Lyngby Boldklub et velkendt fænomen. De har allerede i et stykke tid været leverandører af kvalitetskaffe på Lyngby Stadion og i Loxam-loungen, og det bliver de således ved med at være i den kommende tid.
Let’s Involve
Sidst men ikke mindst er vi glade for, at også Let’s Involve har besluttet af gentegne deres aftale med Lyngby Boldklub.
”Let’s Involve har først og fremmest valgt at fortsætte samarbejdet med Lyngby Boldklub, fordi det er værdiskabende både som profilering, kundepleje og styrket netværk. Derudover er Lyngby Boldklub en interessant organisation, der er i gang med en spændende udvikling” fortæller founder, Anders Jacobi.
Let’s Involve er en konsulentvirksomhed, der arbejder professionelt med inddragelse og involvering. Firmaet beskæftiger sig med involvering af medarbejder i strategiprocesser og organisationsudvikling, inddragelse af medlemmer i medlemsorganisationer, borgerinddragelse i kommuner og samarbejde og inddragelse i byggebranchen.
Og de har store forventninger til det fortsatte samarbejde med Lyngby Boldklub.
”Samarbejdet giver adgang til et spændende netværk af mange meget forskellige virksomheder. Gennem samarbejdet får Let’s Involve udvidet sit netværk og indsigt i mange interessante brancher. Derudover giver samarbejdet med Lyngby Boldklub mulighed for at tilbyde kunder og samarbejdspartnere gode oplevelser i loungen og på Lyngby Stadion” lyder det fra Anders Jacobi.