Lyngby vs. Bangor – sådan kommer du til Wales

foto: fodboldbilleder.dk
Lyngby vs. Bangor – sådan kommer du til Wales
Her kan du få yderligere info om Lyngby Boldklubs udekamp mod Bangor City FC i første runde af Europa League-kvalifikationen.
Lyngby Boldklub spiller torsdag den 6. juli returkamp mod Bangor City fra Wales, og i den forbindelse er det naturligvis muligt for de rejselystne at opleve kampen live på stadion.
Kampen sparkes i gang klokken 18.30 lokal tid på Bangor University Stadium. Billetprisen er 9 pund for en voksen, 6 pund for studerende og pensionister mens børn under 12 år slipper med 2 pund.
Ønsker man selv at planlægge rejsen anbefales det at flyve til Manchester (1,5 time i bil fra Bangor), Liverpool (knap 2 timer fra Bangor) eller Birmingham (ca. 2,5 time fra Bangor). Udvalget af hoteller er ganske udmærket i både Bangor og omegn, der byder på fantastisk natur og masser af små og store steder for de oplevelseslystne.
Vil du købe en pakkerejse?
Lyngby Boldklubs partner Profil Rejser tilbyder alle fans og sponsorer, at man køber rejsen gennem dem. Det giver både mindre planlægning og færre bekymringer. Og køber man rejsen hos Profil Rejser kommer man afsted sammen med andre Lyngby-fans! Prisniveauet for standardpakken ligger på mellem 4.000 og 4.500 kr. afhængig af hvor mange man rejser sammen – og dermed hvor mange udlejningsbiler man har behov for.
Hvis du har andre krav til eksempelvis medbragt bagage, lejebil og andet kan prisen desuden stige. Udgangspunktet er desuden udrejse på kampdagen med hjemrejse dagen efter og indlogering på et hotel i byen.
Al bestilling, planlægning og kontakt foregår direkte til Profil Rejser – Steffen og Mette sidder klar til at tage imod jeres forespørgsler. Ring til Mette på 7733 5646 eller på mail til mega@profil-rejser.dk – eller til Steffen på 7733 5644 eller mail stla@profilrejser.dk.
Der tages forbehold for ledige pladser på både fly og hotel samt uforudsete prisstigninger på flyet. Booking kan ske frem til 4. juli kl. 11.00, men vi anbefaler booking hurtigst muligt da priserne forventes at stige når rejsedagen nærmer sig. Bemærk at alle rejser leveres uden entrébillet til stadion, da billetterne udelukkende sælges i døren.