Lyngby forfremmer Mikkel Marker

foto: Lyngby Boldklub
Lyngby forlænger og forfremmer Mikkel Marker
Lyngby Boldklub og Mikkel Marker er blevet enige om en ny aftale for den hidtidige fysiske træner, der samtidig løftes i ansvar og får titel af assistent- og fysisk træner.
Mikkel Marker har siden juli 2015 været fysisk træner i Lyngby Boldklub som del af teamet omkring cheftræner David Nielsen. De seneste knap to år har han sammen med den øvrige stab løftet Lyngby Boldklubs fysiske niveau betragteligt, gjort en flok drenge til mænd og gjort et solidt indtog i Alka Superligaen – også på fysikken.
Mikkel Markers aktie i succesen er størst på det fysiske område, og derfor er cheftræner David Nielsen glad for at fastholde, forlænge og forfremme den hidtidige fysiske træner. Fra dags dato er Mikkel Marker således også assistenttræner i Lyngby Boldklub sammen med Thomas Nørgaard:
”Mikkel Marker har haft en enorm betydning for os. Vores spilleres fysiske tilstand og overgangen fra 1. Division til Superligaen er beviset for, hvor kompetent Marker er på det fysiske område. Hans arbejdsmoral er uovertruffen, og han har et helt unikt samarbejde med samtlige af spillerne i truppen, der ung som gammel har løftet sig voldsomt i den tid Marker har været her” fortæller cheftræner David Nielsen og fortsætter:
”Jeg er ekstremt glad for, at vi har kunne holde på Marker, for der har været rift om ham. Han har sammen med Thomas Nørgaard taget et stort ansvar på træningsbanen, og derfor fortjener han også forfremmelsen til assistenttræner. Med Marker og Nørgaard tæt på mig har jeg et fantastisk setup i hverdagen og til kamp” lyder det fra David Nielsen.
Udover forlængelsen af Mikkel Marker har Lyngby Boldklub også forlænget aftalerne med cheftræner David Nielsen og assistenttræner Thomas Nørgaard.