Børne- og ungdomstræner søges til Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub vil gerne optimere træningen i segmentet for 10-12-årige drenge, og videreudvikle det gode fodboldmiljø. Derfor søges ekstra trænere hertil.
I segmentet er der stor fokus på, at det skal være sjovt at gå til fodbold, og at man skal komme for at lære. Drengene træner engageret, og er nogle passionerede, fodboldglade unger.
Om dig:
Du sidder lige nu og tænker ”Det er mig, de mangler”, for du ved, at du vil være helt perfekt for Lyngby Boldklubs trænerteam.
Du har forståelse for, at Lyngby Boldklub er en helhed og ikke blot er de(t) hold, som du er træner for. Det samme gør sig gældende i forhold til vores samarbejdsklubber, hvor vores trænere også fungerer som en vigtig del af træningen – og dette vil du også kunne blive en del af.
Trænererfaring vil naturligvis altid være et plus, men det er ikke det afgørende for os. Det vigtigste er personen bag og dit engagement i børn og unges udvikling
Om ”jobbet”:
Trænergerningen er på frivillig basis, men vi har mulighed for at tilbyde godtgørelse. Det skal dog være interessen, der driver dig.
Du forventes at brænde for børnefodbold, og kunne lide at træne de yngste.
Vi ser gerne, at du kan træne minimum 2 gange ugentligt + forberedelse. Til gengæld er der meget frie hænder, når det kommer til hvornår du træner. Der spilles fodbold alle dage, og du kan også sagtens blive involveret flere dage.
Om os:
Du kommer til at møde en klub, der er meget tro mod sine spilværdier, og du kan forvente, at alle trænere arbejder ud fra samme kongeblå tråd – både i form af træning og spillestil.
Du kommer til at begå dig i et miljø, hvor der er rig mulighed for sparring og feedback, såvel som plads til ansvar og individuelle behov. Det skal være in at træne børn i Lyngby Boldklub.
Lyngby Boldklub har siden 2005 arbejdet målrettet med en træningsmodel for børnefodbolden under overskriften ”Bedre Børnefodbold”. Hele konceptet i Bedre Børnefodbold bygger på, at udvikling skal ske for alle i et trygt og rart miljø. Dette er hjørnestenen i vores arbejde. Det vi ønsker nu er at bygge mere på – til gavn for de yngste spillere.
Kontakt:
Hvis det lyder som noget for dig, eller hvis du har nogle spørgsmål, kan du kontakte vores Sportslige leder: Steen Gleie på sg@lyngby-boldklub.dk eller vores T+Træner i ungdomselite: Nicas Kjeldsen på nik@lyngby-boldklub.dk