Nye LB Partnere

Lyngby Boldklub forlænger og byder velkommen til ny LB Partner
Your Business ApS er ny LB Partner i Lyngby Boldklub, mens Elma Instruments og Lyngby Turistfart forlænger deres nuværende aftaler med De Kongeblå.
Lørdag sikrede Lyngby Boldklub sig en historisk plads i top 6 og er dermed med klar til Mesterskabsslutspillet i Alka Superligaen. Den oplevelse får Your Business ApS lov til at være en del af på nærmeste hold, da de har tegnet et LB Partnerskab med Lyngby Boldklub, hvor de kombinerer VIP-pladser i loungen med lokal eksponering og adgang til MorgenNetværket.
Your Business er et kommunikationsbureau, som også tilbyder ydelser indenfor webudvikling og kommer derfor til at være med til at udvikle Lyngby Boldklubs nye website, som går i luften i løbet af foråret. Hos Your Business ApS glæder Rene Hansen sig til at være en del af klubben og det stærke partnernetværk:
”Hos Your Business ApS har vi store forventninger til at skabe nye relationer og forretning gennem det stærke netværk af virksomheder, som er i Lyngby Boldklub. Derudover venter der en række uforglemmelige fodboldoplevelser, når vi får lov til at følge Lyngby Boldklub på nærmeste hold i Mesterskabsslutspillet.”
Elma Instruments og Lyngby Turistfart forlænger
Den kommercielle afdeling i Lyngby Boldklub kan derudover også offentliggøre at Elma Instrument og Lyngby Turistfart begge har forlænget deres nuværende aftaler med klubben det kommende år. Og det er med stor glæde, da begge virksomheder har været trofaste sponsorer i klubben gennem de seneste år. Fremadretttet fortsætter de også som LB Partnere, hvor eksponering, netværk og store fodboldoplevelser i Loxam Lounge er omdrejningspunktet.
Elma Instruments har Skandinaviens bredeste udvalg i måleinstrumenter, som du både kan købe i deres butik i Farum eller online. Vejledning og rådgivning er i fokus og dygtige teknikere er altid klar til at besvare spørgsmål .Du kan tjekke deres website og shop ud lige her: http://www.elma.dk/.
Lyngby Turistfart tilbyder bustransport til alle salgs event – både til private og offentlige – hvor præcision og fleksibilitet er i højsædet.  Derfor sørger de også altid for at klubbens Superligahold bliver transporteret sikker rundt i Danmark, når de spiller udebanekampe. De ved nemlig hvor vigtigt det er, at der er styr på detaljen, så staben og spillerne kan slappe af og nyde turen.