Lyngby Boldklub byder velkommen til LyngbyPartner samt endnu en MorgenNetværker

TSG Holding er navnet på klubbens nye LyngbyPartner, mens Tenzion er endnu et medlem i klubbens stærke MorgenNetværk.

Forårssæsonen står for døren og Lyngby Boldklub spiller årets første hjemmekamp mod Esbjerg FB den 24. februar. Her kan Lyngby Boldklub samtidigt præsentere virksomheden TSG Holding ApS, som ny LyngbyPartner, der de næste to år for glæde at unikke fodboldoplevelser, netværk og lokal eksponering.

TSG Holding ApS ejer 10 underliggende driftsselskaber, der driver en portefølje af Søstrene Grene butikker i Danmark på franchisebasis. Selskabets formål er at drive virksomheds investering i værdipapirer samt at fungere som Holding selskab.

For Rasmus Grex Borre og Jonas Sevel Karlberg, der står bag TSG Holding ApS, er formålet med partnerskabet klar:

”Udover at vi med partnerskabet får en række unikke fodboldoplevelser med De Kongeblå på nærmeste hold, så er målet med vores aftale også, at være en del af det kæmpe potentiale, som både klubben som helhed og erhvervsnetværket, besidder. Lyngby Boldklub er på alle måder noget helt unikt og specielt for os."

TSG Holding har valgt at donere alt TSG Holding ApS’ eksponering til Hjerteforeningen. Derfor vil Hjerteforeningens logo figurere på partnervæggen i loungen, på Lyngby Boldklubs hjemmeside og i de officielle kampprogrammer.

TENZION

Den 8. februar byder Lyngby Boldklub derudover også velkommen til TENZION i MorgenNetværket, som udvikler og omsætter koncepter, identiteter og tekst til visuel illustrativ kommunikation og branding.

Stifteren af Tenzion er Tenna Nørgaard Landsberg, som fungerer som brandmanagerens kreative udførende hånd, og er derfor et oplagt valg, hvis du søger en partner, der vægter tæt samarbejde, kreativ sparring og klar kommunikation højt.
Med en alsidig kundeportefølje og bred erfaring har Tenna løftet mange forskelligartede opgaver, og de mange år i branchen har givet et solidt netværk af samarbejdspartnere.
Med medlemskabet i MorgenNetværket glæder hun sig til at få en sparring og et kompetent netværk med et fælles mål om at skabe relationer og hjælpe hinanden til at opnå succes:

”Formålet med medlemskabet er at skabe et større netværk og et fortroligt forum at sparre med, men selvfølgelig også at finde et netværk, hvor man kan hjælpe hinanden og være sammen om en fælles passion”.

Kunne du tænke dig at høre mere om dine muligheder for et partnerskab med Lyngby Boldklub, så tøv ikke med at skrive til Brand Manager Pernille Vaaben Nielsen på mail pvn@lyngby-boldklub.dk.