Fanklubben og Faxe Kondi kalder til kamp mod FC Nordsjælland

Lyngby Boldklub spiller årets første kamp på udebane mod lokalrivalerne fra FC Nordsjælland fredag den 17. februar kl. 18. Fanklubben og Faxe Kondi inviterer på bustur med ægte away-stemning og gratis goodiebags med bl.a. øl og sodavand.

Forårssæsonen står for døren i Alka Superliga. Lyngby Boldklub ligger i øjeblikket på en 5. plads, der giver adgang til de attraktive slutspilspladser. Dette er en plads, der skal forsvares, og det starter på udebane den 17. februar mod Alka Superligaens nr. 9 FC Nordsjælland.

Derfor arrangerer fanklubben i Lyngby Boldklub i samarbejde med Faxe Kondi og Royal Beer udebanetur for klubbens fans til Right to Dream Park, hvor slaget om de vigtige 3 point skal stå.

Program og pris:
Afgang sker fra Lyngby Stadion kl. 16:30 og fra The Old Irish Pub i Lyngby kl. 16:35. Prisen er 100 kr. og inkluderer følgende:
– Bustur med ægte away stemning
– Goodiebag med bl.a. sodavand og øl fra Faxe Kondi og Royal Beer, halstørklæde, konfetti frisbee og andre overraskelser.
Du tilmelder dig ved at sende navn, telefonnummer og om du står på, på Lyngby Stadion eller på The Old Irish Pub, til følgende mail away@lyngbyfans.dk. Husk at skriv ”Bustur til farum” i emnefeltet.