De Kongeblå møder Superliga-rivaler i ny testkamp

Foto: fodboldbilleder.dk

De Kongeblå møder Superliga-rivaler i ny testkamp
Den tredje februar møder Lyngby silkeborggenserne fra Søhøjlandet i en testkamp frem mod starten på Superligaen.

Silkeborg IF er blevet tilføjet til rækken af modstandere, som De Kongeblå-spillere skal teste formen af mod, inden sæsonen igen starter. Træningskampen starter klokken 13.00 og spilles på neutral grund i Odense hos Boldklubben Marienlyst.

Kampen er tilføjet i stedet for en dobbeltkamp den fjerde februar. Lyngby-spillerne skal dermed i kamp den tredje mod Silkeborg og har derefter kun en enkelt kamp dagen efter den fjerde, når Skovshoved kommer forbi Lyngby Stadion.

Den første testkamp, som Lyngby-spillerne står over for i det nye år, er på lørdag, når lokalrivalerne for HIK kommer forbi. Du kan se en oversigt over alle træningskampene via linket her: https://lyngby-boldklub.dk//vinter-2017.