MorgenNetværket opruster i Lyngby Boldklub

MorgenNetværket ansætter ny facilitator og har samtidigt nedsat et nyt advisory-board, som skal være med til at udvikle og styrke netværket.

I MorgenNetværket har vi en stærk ambition. Vi vil være Lyngbys mest attraktive forretningsnetværk! Det betyder, at vi er et netværk, der er forankret i både Lyngby Boldklub, Vidensbyen og den nordkøbenhavnske region, vi henvender os til.

For at nå det mål har vi ansat Kirsten Porse som ny facilitator. Kirsten skal være med til at sikre, at medlemmerne er i centrum, og forretning er omdrejningspunktet til alle vores netværksmøder. Kirsten har en cand.merc. i Strategi & Ledelse fra CBS og mange års erfaring i facilitator-rollen bl.a. fra Moderniseringsstyrelsen, Dansk Erhverv, Københavns Kommune, Danmarks Nationalbank og Frie Børnehaver og har således en særdeles stærk faglig profil.

Dertil har vi nedsat et advisory-board, som skal være med til at sikre en konstant positiv udvikling i MorgenNetværket, og at gruppen fungerer optimalt, er attraktiv og at alle medlemmer får udbytte af at være en del af netværket, samt større synlighed og styrke.

Advisory-boardet sammensat af nogle særdeles kompetente netværksmedlemmer:

Ann-Lee Theilmann, Cross Media Manager i Bording A/S
Lotte Cooper, Virksomhedskonsulent i Hørsholm Jobcenter.
Henrik Fog, Salgschef i First Lease
Martin Nielsen, partner i Nielsen & Søn
Ken Friis, CEO og ejer af Friis Advice.
Jan Graucob, Partner i SG Promotion.

Hos ledelsen i Lyngby Boldklub har salgschef Kenneth Mikkelsen store forventninger til de nye initiativer og aktiviteter

”I Lyngby Boldklub har vi ambitioner for vores netværk. Det er vigtigt for os at sikre kvaliteten, en konstant udvikling og et optimalt udbytte for medlemmer. Derfor kræver det også meget af os, da vi som netværk og netværkstilbyder altid skal være på forkant og altid være et attraktivt valg, så netværket bliver interessant for endnu flere. Vi føler, at vi med Kirsten og det nye advisory-board kan løfte vores i forvejen niveau til nye højder”, siger Kenneth Mikkelsen, Salgschef i Lyngby Boldklub

Kunne du tænke dig at komme med som gæst i et levende og dynamisk erhvervsnetværk, så skriv til pvn@lyngby-boldklub.dk. MorgenNetværket mødes næste gang den 23. november hos Danske Bank i Lyngby, kl. 7.00-9.00.