U12-holdet varmer op til kampen mod AAB

Foto: Fodboldbilleder.dk

U12-holdet varmer op til kampen mod AAB

Et ungt Lyngbyhold i årgangen U12 får sig en stor oplevelse mandag eftermiddag, når de på Lyngby Stadion får lov til at spille opvisningskamp inden Superliga-opgøret mod AAB sparkes i gang.
De unge Lyngby-drenge går sikkert med sommerfugle i maven og glæder sig til, at det bliver mandag eftermiddag. Der får de nemlig æren af at spille træningskamp på Lyngby Stadion, inden Superliga-spillerne tørner ud senere på aftenen. U12-drengene møder i opvisningskampen FA 2000 fra Frederiksberg, og kampen starter samtidigt med åbningen af Fanzonen, kl:17:00.

Lyngby stiller med et nyt sammensat hold af unge Lyngby-spillere, spillere fra samarbejdsklubber og andet. De unge talenter har derfor ikke haft meget tid til at træne sammen inden den store kamp på Lyngby Stadion mandag, men de har dog spillet en enkelt turnering. I denne turnering, Niels Hald Cup, sluttede Lyngbyholdet på en flot anden plads, efter at have tabt på straffespark til AGF i finalen. På vejen til finalen havde Lyngby-drengene slået Brøndby ud i semifinalen, så det er nogle unge spillere, der hurtigt har fundet rytmen.

Alle omkring klubben glæder sig meget til en stor fodbold-mandag for Lyngby Boldklub, hvor rigtigt mange mennesker forhåbentligt vil deltage. Via linket kan du finde billetter til den efterfølgende Superliga-kamp mod AAB: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe