EuPhoner i nyt BusinessPartnerskab med Konsulenthuset i Lyngby Boldklub

EuPhoner har tegnet et BusinessPartnerProgram med Lyngby Boldklubs Konsulenthus. En aftale, hvor EuPhoner får glæde af lokal eksponering og hospitality-faciliteter, og Konsulenthuset til gengæld får en stærk partner med unik ekspertise inden for mødebooking.
Lyngby Boldklubs Konsulenthus kan igen byde en ny BusinessPartner velkommen. Denne gang er det virksomheden EuPhoner, som arbejder med ambitiøs telemarketing og mødebooking, der indgår i et nyt og spændende kommercielt samarbejde med klubben. Med aftalen får EuPhoner eksponering på stadion kombineret med oplevelser for virksomhedens medarbejdere og samarbejdspartnere i klubbens business lounge.
”Hos EuPhoner er vi glade for at indgå i et samarbejde med Lyngby Boldklub, hvor vi får eksponering på stadion og kan tilbyde vores kunder og medarbejdere stærke oplevelser på Lyngby Stadion,” forklarer David Vinge, direktør hos EuPhoner, som har en mission om at gøre op med dogmet om, at alle telefonsælgere er uprofessionelle folk, der snakker for meget og lytter for lidt.
Det gør de ved at være velforberedte og strategiske, ved at uddanne sine medarbejdere og sikre, at udgangspunktet altid er ambitiøst og professionelt.
Og glæden ved samarbejdet er gensidig. For strategisk salgsarbejde er et vigtigt aspekt i den del af Lyngby Boldklub, der omhandler forretning. Det er derfor med store forventninger, at der indgås samarbejde med en partner, som har ekspertise på netop det område.
”I Lyngby Boldklub er vi glade for at byde EuPhoner velkommen i netværket af virksomheder. De er en stærk partner med stor ekspertise indenfor strategisk salgsarbejde, som forhåbentligt både bliver til glæde for Konsulenthuset og vores partnere,” forklarer salgschef Kenneth Mikkelsen.
Aftalen træder i kraft pr. dags dato.