Den 10. august fløjtes en ny sæson i gang i loungen på Lyngby Stadion

MorgenNetværket i Lyngby Boldklub gør klar til ny sæson
Det stærke MorgenNetværk i Lyngby Boldklub fløjter en ny sæson i gang onsdag den 10. august. Her venter et efterår, hvor medlemmerne er i centrum, forretning er omdrejningspunktet og mantraet er ’hvad kan jeg bidrage med?’.
Medlemmerne i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk er klar til sæsonstarten, som løber af stablen første gang onsdag den 10. august kl. 7.15 – 9.00 på Lyngby Stadion. Traditionen tro byder dagen først på morgenkaffe og morgenbasser og derefter står programmet på en netværksdel ved facilitator Niels Tønning Rasmussen. På den måde sikrer vi, at der skabes rum for at opbygge relationer og skabe forretning.
Hvad kan jeg bidrage med?
Er du på udkig efter et stærkt og lokalforankret netværk, hvor der er fokus på at skabe de gode relationer og hjælpe hinanden? Så bør du overveje at komme med som gæst. For ’Hvad kan jeg bidrage med?’ er mantraet i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk. For at arbejde med salg ud fra relations- og netværkstilgangen kræver det rigtige mindset. For at skabe succes er det først og fremmest afgørende, at vi fokuserer på at opbygge tillid og hjælpe, før vi kan sælge.
I praksis betyder det, at vi til vores arrangementer i MorgenNetværket laver øvelser, hvor hver deltager byder ind med viden, kompetencer, ressourcer eller relationer – og spørger sig selv: "Hvad kan jeg bidrage med?".
Kunne du tænke dig at høre mere, så kan du kontakte netværksansvarlige Pernille Vaaben Nielsen på tlf. 31 43 47 49 eller skrive en mail til pvn@lyngby-boldklub.dk
Kan du ikke deltage den 10. august, så kan du få det fulde overblik over kommende netværksarrangementer under vores Business-kalender lige her.