Kan du slå Danilo Arrieta Frederik m. fl. i bordfodbold? Find ud af det Fredag d. 22/7!

Mød spillere hos MENY Lyngby fredag d. 22 juli
På fredag kan du og din familie møde spillere fra Lyngby Boldklubs superliga-trup, dyste mod dem i bordfodbold om en Faxe Kondi og få fribilletter til søndagens kamp mod OB på Lyngby Stadion.
Kan du slå Lyngby Boldklub i bordfodbold?
I samarbejde med Meny Lyngby og Royal Unibrew deltager spillere fra Lyngby Boldklub i et event hos Meny Lyngby, hvor alle kan møde spillerne, få deres autografer og dyste mod dem i bordfodbold. Alle, som deltager i bordfodbold-dysten får samtidig en dejlig kølig Faxe Kondi at slukke tørsten med, så du skal ikke bekymre dig om væskemangel, hvis din kamp mod spillerne bliver hård.
Du har også mulighed for at få fribilletter til De Kongeblås næste kamp i Alka Superligaen mod OB, hvor Lyngby Stadion åbner dørene for sæsonens første hjemmekamp. Der er dog begrænsede billetter, så mød op i tide, hvis du skal sikre dig en fribillet!

Find os hos MENY Lyngby fredag d. 22 juli fra 13:30 til 15:30 på Lyngby Hovedgade 80, 2800 Kongens Lyngby
Find vej med Google Maps herunder: