Mads Kaalund skifter til Nykøbing FC

foto: fodboldbilleder.dk
Mads Kaalund skifter til Nykøbing FC

Midtbanespilleren Mads Kaalund skifter fra Lyngby Boldklub til Nykøbing FC, der er nyoprykkere i 1. Division.

Nykøbing FC, med den tidligere Lyngby-ungdomstræner Jens Olsen i spidsen, imponerede sidste sæson i 2. division og snuppede fortjent en oprykningsplads til 1. division. Her skal den ambitiøse fodboldklub nu konsolidere sig, og forberedelserne er i fuld gang – blandt andet med spillertilgange, og her er Lyngbys Mads Kaalund netop hentet ind.

Lyngby Boldklub er blevet enige med Kaalund om at ophæve aftalen og lade Kaalund skifte til Nykøbing FC med øjeblikkelig virkning.

”Kaalund har som ung spiller i mit regime haft et hårdt år både fysisk og mentalt. Mads har nu behov for at komme ud og spille kontinuerlig førsteholdsfodbold på højt niveau, og den chance har han fået i Nykøbing FC. Kaalund er en top-professionel spiller, som lever og ånder for at blive fodboldspiller. Jeg er sikker på, at den mentale ballast, han nu har fået, vil komme ham til gode i fremtiden,” fortæller cheftræner David Nielsen.

Mads Kaalund er et produkt af Lyngbys egen talentafdeling og har været hos De Kongeblå siden 2012. Den snart 20-årige midtbanespiller spillede sidste sæson to kampe for Lyngby – begge i DBU Pokalen.

Lyngby Boldklub ønsker Mads Kaalund held og lykke i Nykøbing FC!