De Kongeblå er klar til sæsonens anden testkamp
Lørdag inviterer Lyngby Boldklub indenfor til sæsonens anden testkamp på hjemmebane mod FC Helsingør. Kampen fløjtes i gang kl. 12.00, men stadion er åbent fra kl. 11.30, hvor der vil være salg af pølser, øl og vand til klubbens fans.

Efter mandagens sejr på 1-3 mod ligakonkurrenterne fra Sønderjyske er De Kongeblå fra Lyngby klar til endnu en testkamp, når FC Helsingør kommer på besøg på Lyngby Stadion. Hos trænerteamet glæder de sig til endnu en kamp, hvor fokus er på at bygge videre på spillet fra første træningskamp i det Sønderjyske, hvor spillerne præsterede en godkendt indsats. Og selvom det på papiret er et dårligere hold, som Lyngby spiller mod til lørdagens kamp, så har det ikke nogen betydning for, hvad målet med kampen er.

”Det er ikke et spørgsmål om, hvem vi spiller mod, men hvad vi har fokus på. Vi skal fremstå som en enhed og bringe stor energi ind i kampen. Derudover skal vi spilles endnu mere sammen og forfine aftalerne. Hver gang vi spiller og træner skal vi starte på det niveau, hvor vi sluttede sidste gang, så vi hele tiden højner vores niveau,” forklarer Thomas Nørgaard.
Som opvarmning til kampen er stadion åbnet for klubbens fans fra kl. 11, hvor der vil være salg af øl, sodavand og pølser.

Når kampen fløjtes i gang kl. 12.00, så er det med følgende trup på banen og bænken:
1. Jesper Hansen
3. Michael Lumb
4. Mathias Tauber
5. Martin Ørnskov
6. Mads Gabel
8. Lasse Rise
9. Lasse Fosgaard
10. Bradley Surprise
12. Mads Nordam
14. Philip Rasmussen
15. Jeppe Kjær