Adidas, Unisport.dk og Lyngby Boldklub forlænger samarbejdet til 2020

Adidas, Unisport og Lyngby Boldklub forlænger samarbejdet til 2020
Ny aftale betyder, at samtlige hold i Lyngby Boldklub de næste fire år vil optræde i spilledragter fra Adidas. Alle parter ser frem til at bygge videre på det nuværende samarbejde.
Når Lyngby Boldklubs spillere de næste fire år trækker i trøjen, bliver det i kongeblå spilledragter fra Adidas. Samarbejdet blev indledt for fire år siden, og den nye aftale løber frem til sommeren 2020.
“Hos Adidas er vi glade for det samarbejde, som vi har opbygget med Lyngby Boldklub. Det er en klub med stolte traditioner og et stort udviklingspotentiale, som vi gerne vil tage del i. Vi ser frem til de næste fire år, og på den korte bane glæder vi os selvfølgelig til at opleve Lyngby Boldklub i Alka Superligaen,” siger Jens Bang, senior key account manager hos Adidas.
Og de positive forventninger til samarbejdet deler Lyngby Boldklub.
“Det er med stor tilfredshed, at vi har forlænget vores tøj-aftale med Adidas. Det er et partnerskab, som både omfatter elite- og ungdomsafdelingen og understøtter vores værdier om at skabe en fælles klub på tværs af alder og køn,” forklarer Dennis Poulsen, direktør i Lyngby Boldklub.
Helt konkret indebærer aftalen, at alle Lyngby Boldklubs hold i både elite- og breddeafdelingen vil optræde i spille- og træningsdragter fra Adidas. Trøjesponsor og eksklusiv forhandler bliver Unisport, Nordens største forhandler af fodboldtrøjer, fodboldstøvler og andet udstyr, og dermed fortsætter Unisport som eksklusiv forhandler af Lyngby Boldklubs adidas-dragter. CEO i Unisport, Filip Domagala, siger:
“Lyngbys store fokus på ungdomsfodbold og egne talenter, er meget i tråd med den kernemålgruppe Unisport.dk fokuserer på. Derfor er vi utrolig glade for, at kunne fortsætte samarbejdet, og glæder os ligeledes til at følge klubben i Alka Superligaen.”
Klubbens fans kan glæde sig til, at A-truppens næste hjemmebanetrøje introduceres i starten af den nye Superligasæson.
Du kan se hjemmedragten og resten af udvalget i Lyngby produkter hos Unisport.dk her.