Bliv analyseassistent i Lyngby Boldklub

Foto: fodboldbilleder.dk

Bliv analyseassistent i Lyngby Boldklub
De Kongeblå opruster, og du kan blive næste vigtige transfer!
Lyngby Boldklub er i rivende udvikling på alle fronter og søger derfor hele tiden nye, engagerede medarbejdere, som kan bidrage til klubbens fortsatte succes. Et af de parametre, der oprustes på, er analysesiden, hvor David Nielsen og resten af trænerteamet har brug for en analyseassistent til den kommende Superliga-sæson.
”Jobbet” som frivillig analyseassistent kræver først og fremmest stor interesse for fodbold, da du skal overvære en del kampe. Konkret vil din opgave bestå i at assistere trænerteamet i at videooptage og behandle data i forbindelse med kampe – både hjemme og ude. Du vil indgå i et team af ligesindede fodboldentusiaster, og du skal ikke (nødvendigvis) være til stede til alle kampe i løbet af sæsonen.
Ud over at se en masse fodbold vil du få et glimrende indblik i nogle af mekanismerne ved at arbejde i en professionel fodboldklub, ligesom du vil komme helt tæt på spillere og trænere. Derudover vil du få en stærk fodboldfaglig viden og masser af spændende timer før, under og efter kampene i den bedste danske fodboldrække, Alka Superligaen.
Hvis ovenstående lyder som noget, der kunne være interessant for dig, bedes du sende en mail til sf@lyngby-boldklub.dk. Her skal du blandt andet skrive, hvem du er, og hvorfor du godt kunne tænke dig at blive en del af klubbens analytiske team – så vender vi tilbage til dig!