Kom med til fejring af spillerne onsdag den 25. maj

Foto: fodboldbilleder.dk

De Kongeblå fejres med paradekørsel

Lyngby-spillerne kører paradekørsel i Lyngby-Taarbæk Kommune hele eftermiddagen onsdag den 25. maj

Oprykningen til Superligaen har efterhånden været en realitet i et godt stykke tid, men søndag cementerede De Kongeblå så endegyldigt førstepladsen i Bet25 Ligaen med en 4-3-sejr i Vejle. De to milepæle skal naturligvis fejres, og det får fans af Lyngby Boldklub mulighed for at være en del af onsdag den 25. maj, hvor spillerne kører paradekørsel i Lyngby-Taarbæk Kommune.

Festlighederne starter klokken 12.15, hvor Lyngby-spillerne bliver kørt rundt i åben vogn på Lyngby Hovedgade og omegn. Efter en halv times kørsel går turen til Theis Vine i Charlottenlund, hvor der gøres et stop på et par timer med dertilhørende frokost, og derefter kører vognen endnu en gang rundt på Lyngby Hovedgade.

Omkring klokken 16 går turen så forbi Lyngby Rådhus, hvor der gøres endnu et stop – denne gang på en time – og borgmester Sofia Osmani tager imod spillerne. Efter taler og fejring på rådhuset kører vognen en sidste omgang på Lyngby Hovedgade, og omkring klokken 17.30 slutter turen på Lyngby Stadion.

Der bliver altså rig mulighed for at møde op og fejre De Kongeblås succesfulde sæson, og vi håber selvfølgelig, at mange vil benytte sig af muligheden for at lykønske spillere og trænere med triumfen, når de lægger vejen forbi Lyngby Hovedgade og Lyngby Rådhus.