Dansk Drone Inspektion ApS indgår BusinessPartnerskab

Dansk Drone Inspektion ApS indgår BusinessPartnerskab med Lyngby Boldklubs Konsulenthus
Maj måned begynder med god energi i Lyngby Boldklubs Konsulenthus. Dansk Drone Inspektion ApS har tegnet et BusinessPartner-program, hvor forretningsudvikling og vækst er i centrum for aftalen.
Et nyt kommercielt samarbejde er fløjtet i gang mellem Dansk Drone Inspektion ApS og Konsulenthuset i Lyngby Boldklub. Med det unikke BusinessPartnerskab som omdrejningspunkt har de to parter i dag tegnet en 3-årig aftale, hvor konsulentydelser inden for forrentningsudvikling, PR, marketing og salg er kombineret i en integreret løsning, som skal være med til at skabe vækst hos Dansk Drone Inspektion ApS.
”For Dansk Drone Inspektion er BusinessPartnerskabet en unik mulighed, der matcher vores behov perfekt og gør Lyngby Boldklub til en attraktiv samarbejdspartner på forretningsområdet. Vi har i fællesskab søsat en klar handlingsplan og ambitiøse mål for vores samarbejde, hvor formålet er, at vi sammen skal vækste, ” fortæller Lars Christensen, partner i Dansk Drone Inspektion ApS. Virksomheden blev stiftet i efteråret 2015 med ambitionerne om at blive det foretrukne valg, når danske virksomheder, staten og privatpersoner skal bruge assistance fra en drone og levering af fotos og data fra luften. De leverer i dag løsninger og assistance inden for højopløselige luftfotos og videos, landmåling, inspektioner, NDVI data og beredskab.
Lars Christensen ser frem til samarbejdet, hvor målet er at styrke virksomhedens position i Lyngby Boldklubs region, og det projekt ser man frem til med store forventninger i Lyngby Boldklub.

”Som det er tilfældet i alle vores BusinessPartnerskaber, så er der lagt en klar retning for samarbejdet. Aftalen med Dansk Drone Inspektion afspejler tydeligt, hvad det er for forretningsmæssige kvaliteter vores koncept har, hvor vi leverer en samlet løsning inden for salg, marketing og kommunikation. Derfor er vi glade for at kunne byde Dansk Drone Inspektion velkommen på holdet,” fortæller Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub.

Aftalen mellem Lyngby Boldklub og Dansk Drone Inspektion træder officielt i kraft pr. 2.5.2016. Du kan læse mere om Dansk Drone Inspektion på deres website lige her.